Een overzicht van een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@tmi-interim.nl of 020-7173527.



Aanmelden

 

1. Hoe maak ik een afspraak bij TMI?

De makkelijkste manier is door je aan te melden via de site en je CV mee te sturen. Wanneer we een passende vacature hebben, zal één van onze recruiters contact met je opnemen om een afspraak met je maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.


 

2. Hoe lang duurt het voordat ik een reactie ontvang op mijn aanmelding?

We proberen altijd om binnen één werkdag te reageren op je aanmelding. De reactietijd kan echter bij grote drukte wat uitlopen.


 

3. Er zijn meerdere vacatures die mij interessant lijken, is het nuttig om mij voor al deze vacatures aan te melden?

Nee, dit is niet nodig. Je aanmelden voor één vacature is voldoende. Je kunt in je motivatie altijd aangeven wat je voorkeur is en of je interesse hebt in meerdere vacatures. We zullen echter op basis van je werkervaring kijken wat de opties zijn en persoonlijk contact met je opnemen, waarbij we je wensen en mogelijkheden zullen bespreken.


 

4. Heeft het zin mij aan te melden als er geen vacature is voor mijn functie?

Jazeker! We ontvangen dagelijks vele aanvragen van ziekenhuizen en andere zorginstellingen. Wanneer je je aanmeldt, zullen we je gegevens in ons systeem bewaren zodat wij je kunnen benaderen wanneer we wel een passende vacature hebben. Potentiële kandidaten in ons systeem worden altijd eerst benaderd, voordat een vacature op de website zichtbaar wordt.


 

5. Waarom heb ik voor een detacheringscontract bij TMI minimaal twee jaar werkervaring nodig?

Wanneer TMI’ers worden ingezet, wordt er van ze verwacht dat zij zonder een lang inwerktraject precies weten hoe te handelen in onverwachte situaties en zich goed staande weten te houden in alle soorten zorginstellingen. Wij hebben samen met onze klanten de grens gelegd op minimaal twee jaar werkervaring om verzekerd te zijn dat je direct inzetbaar bent. Deze werkervaring wordt pas geteld ná het behalen van je diploma. Heb je je gespecialiseerd in je vakgebied, dan vragen we om één jaar werkervaring. Wil je toch direct na je studie aan de slag? Dan kunnen wij je wel vaak mogelijkheden bieden in het buitenland, omdat bij opdrachten daar tijd is gereserveerd voor een langer inwerktraject.




Arbeidsvoorwaarden

 

1. Wat wordt mijn salaris als ik ga werken via TMI?

Als je werkt via TMI dan werk je op basis van detachering of losse diensten. Omdat dit vaak meer flexibiliteit vraagt dan werken op één vaste locatie, staat daar over het algemeen ook een hoger salaris tegenover. Het salaris ligt hierdoor gemiddeld hoger dan CAO. Wat exact jouw salaris wordt is afhankelijk van je opleiding en werkervaring, we stemmen dit graag in een persoonlijk kennismakingsgesprek met je af.


 

2. Kan ik een leaseauto rijden als ik ga werken via TMI?

Indien je een vast dienstverband aangaat van minimaal 24 uur per week, dan is het in de meeste gevallen mogelijk om een leaseauto te rijden. TMI heeft een uitgebreid wagenpark met diverse mogelijkheden, waaronder de (TMI) MINI. Welke auto er voor jou beschikbaar is en wat de voorwaarden voor het leasen van een auto zijn stemmen we graag met je af in een persoonlijk kennismakingsgesprek.


 

3. Neemt TMI mijn PLB uren over?

TMI neemt helaas geen PLB uren over. Het is dus slim om deze te besteden voordat je in dienst komt bij TMI.


 

4. Werkt TMI nog steeds met urenbriefjes?

Nee, tegenwoordig werken wij met een urenportal dat te bereiken is via ons intranet. Hierop kun je digitaal je uren invullen, waardoor je geen briefjes meer hoeft in te vullen en in te leveren. Klik op Mijn TMI in het hoofdmenu om het intranet te bereiken.



Scholingen 

 

1. Verzorgt TMI ook scholingen / bijscholingen?

Scholingen worden bij TMI verzorgd via de TMI Academy. Voor personeel dat vast in dienst is verzorgt TMI (bij-)scholingen, hiervoor wordt een scholingsbudget vrijgesteld. Voor mensen met een oproepcontract of ZZP’ers is het ook mogelijk (bij-)scholingen te volgen via TMI, dit wordt dan echter niet vergoed. Specifieke informatie over de scholingen is te vinden op het TMI Intranet, bereikbaar via Mijn TMI in het hoofdmenu. Algemene informatie is ook te vinden op de pagina van de TMI Academy, klik hier om de pagina te bezoeken.

Kan je niet vinden wat je zoekt? Mail je vraag dan naar scholing@tmi-interim.nl.


 

2. Verzorgt TMI ook opleidingen in de gezondheidszorg?

Wij voorzien niet in volledige opleidingen in de gezondheidszorg in het geval dat je nog geen basisopleiding als verpleegkundige of arts hebt afgerond. Wel voorzien we in samenwerking met ambulanceposten en enkele ziekenhuizen in specialisatieplekken. Ben jij verpleegkundige of arts en wil jij je graag specialiseren? Neem dan vrijblijvend contact op met werving@tmi-interim.nl om na te gaan welke mogelijkheden wij je kunnen bieden!

Direct aanmelden

Kom in contact met TMI om alle mogelijkheden te bespreken.

Neem contact op

Mail ons

info@tmi-interim.nl

Bel ons

020 717 35 27

Fax ons

020 615 51 10

Bezoek ons

Sierplein 75
Postbus 90137
1065 LN Amsterdam

Bekijk de route
Bekijk de parkeergelegenheid

Postadres

Postbus 90137
1006 BC Amsterdam

TMI maakt gebruik van tracking-cookies. Hiermee worden anonieme gegevens over uw bezoek opgeslagen om de website en uw ervaring te verbeteren.